Λένε ότι η ψυχή κάθε μοτοσυκλέτας είναι το μοτέρ της και στην περίπτωσή μας η ψυχή της Panigale V4 έρχεται κατευθείαν από το MotoGP, με το πακέτο που την περιβάλει να έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Παρόλα αυτά τα αεροδυναμικά φτερά – που και αυτά έρχονται από εκεί – ξεχωρίζουν στο μοντέλο του 2020 και κάνουν τη διαφορά και στην πράξη.
Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης
Τεχνική ανάλυση: Νεκτάριος Διατσίδης
Φωτογραφία: Χρύσανθος Οικονομίδης
Εξοπλισμός Αναβάτη: κράνος SHOEI X-Spirit III Bianca, φόρμα Alpinestras Tech Air, γάντια/μπότες Alpinestars
Καθώς βγαίνεις στην ευθεία των 662μ. της πίστας των Σερρών με την 3η στο κιβώτιο να γεμίζει αστραπιαία και το στροφόμετρο να κοκκινίζει ολόκληρο για να σου δείξει ότι ήρθε η ώρα να αλλάξεις σε 4η, ούτε το καταλαβαίνεις για πότε ο κινητήρας ανεβάζει και πάλι και ξεπερνά τις 14,000 στροφές για να βάλεις 5η και να ταξιδεύεις προς τις ταμπέλες των 200 και 150μ., που καθορίζουν την απόσταση από την 1η στροφή της πίστας. Στο φρενάρισμα για τη στροφή “Giacomo Agostini”, όπως λέγεται από πέρυσι αυτή η στροφή, από τη μια αισθάνεσαι τη δύναμη των Βrembo με τις κορυφαίες δαγκάνες Stylema να μειώνουν δραματικά την ταχύτητα από τα 278χλμ/ώρα που δείχνει το κοντέρ, από την άλλη κατεβάζεις δύο ταχύτητες χωρίς καν να ακουμπήσεις το συμπλέκτη, με το Quick Shifter EVO 2 να κάνει όλη τη δουλειά τέλεια και τέλος τα αεροδυναμικά πτερύγια να σου δίνουν μια απρόσμενη σταθερότητα στην είσοδο, με μόνο συμβιβασμό ότι χρειάζεται να βάλεις λίγο περισσότερη δύναμη από ότι στο περσινό μοντέλο.
Στη συνέχεια του γύρου μπορείς να απολαύσεις και πάλι την άφθονη δύναμη και στο άνοιγμα του γκαζιού πριν από την 4 μέχρι τα φρένα της 5 και από την έξοδο της 8 μέχρι τα φρένα της 10 και από τη 10 μέχρι την 11 και από την 12 μέχρι την 13, για να ξαναβγείς και πάλι από την 15-16 στην μεγάλη ευθεία, μετά από 1 λεπτό και 25 δευτερόλεπτα, με το χαμόγελο μέσα από το κράνος ακόμη πιο έντονο, καθώς η ώθηση που δίνουν οι 215 ίπποι – παρά το μακρύ γρανάζωμα – είναι μια αίσθηση πρωτόγνωρης δύναμης. Αλλά ας δούμε μέσα από το κείμενο του Νεκτάριου το πως βγαίνει αυτή η δύναμη και το πως περιβάλλεται από το πακέτο του στάνταρ εξοπλισμού του μοντέλου που κοστίζει 26,800€.
Διαβάστε περισσότερα στο auto4u.gr